Ønsker du at arbejde i et job, der er livsvigtigt? -Deltid
Er du klar til nye udfordringer i en lille virksomhed med korte beslutningsveje?
Så er du måske den rette til at styrke vores salgs- og serviceafdeling?
Om stillingen
Som salgs- og service koordinator bliver du samlingspunktet mellem serviceteknikerne, sælgerne, kunderne og vores hovedkontor i Sverige. Der er tale om en nyoprettet stilling på vores danske kontor i Hillerød, hvor vi har behov for at styrke vores håndtering af kunder, serviceordre og den interne kommunikation. Du vil i stillingen komme til at arbejde tæt sammen med vores country manager, som funktionen også refererer til.
Der er tale om en deltidsstilling 28 timer om ugen.
I rollen forventes det, at du arbejder meget med kunder med kontraktstyring, planlægning og andre administrative opgaver.
Eksempler på arbejdsopgaver er:
- Planlægning for teknikere og deres rejsetid (ikke personaleansvar).
- Administrativ håndtering af ordrer og rapportering til økonomiafdelingen vedr. fakturering.
- At holde aftale- og instrumentsystemerne ajourførte. De systemer, vi arbejder med i dag, er Dynamics, Sharepoint, Fortnox og Lagerkoll.
- Oprettelse af materialeordrer, få overblik over reservedele og serviceinstrumenter.
- Assistere med materialer og dokumentation til sælgerne.
- Ad hoc opgaver for Country manager.
- At gennemføre enkelte forbedringsprojekter på kontoret hen over året.
Stillingen er i Hillerød, og er en fast stilling.
Om dig
I vores søgen efter den rette profil vægter vi kompetencer højt. Vi har som krav, at du har:
- Erfaring fra en administrativ/koordinerende rolle i en salgs- og/eller serviceafdeling.
- Godt kendskab til Microsoft Office.
- Gode dansk og engelske kundskaber i tale og skrift.
Det er en fordel, hvis du har:
- Teknisk viden/erfaring.
- Erfaring med at holde styr på mindre projekter.
- Erfaring med at gennemføre forbedrings projekter.
- Svensk kundskaber på et rimeligt niveau.
Vi lægger stor vægt på personlighed, da du vil være kontaktperson både internt og eksternt i virksomheden. Det er vigtigt, at du forstår at bygge relationer, og har gode samarbejdsevner inden for den gruppe, du arbejder i. Kommunikation med vores kunder er en vigtig del af jobbet, og det er afgørende, at du kan tage aktive initiativer for at nå de gode resultater. Det er selvfølgelig væsentligt, at du arbejder struktureret og resultatorienteret, og ser overholdelse af deadlines som en fin og vigtig disciplin.
Hvis du har spørgsmål til stillingen eller ansættelsesprocessen, så er du velkommen til at kontakte Country manager Thomas Kierstein på telefon:
+45 2322 8786
Om Brookhaven
Vores ledende princip er “Our commitment to controlled environment saves lives”.
Brookhaven Instruments leverer overvågningssystemer, bærbare partikeltællere, mikrobiologiske luftprøveudtagere, filtertestløsninger, samt validerings- og måletjenester. Vores største kunder er inden for Life Science (farmaceutisk, bioteknologi, medicinsk teknologi), hospitaler, elektronikindustrien og fødevareindustrien. Vi har tilbudt vores tjenester i Norden og Baltikum siden 1992. Vores mål er at være nøgleleverandør med hensyn til design, installation, validering, uddannelse og vedligeholdelsestjenester. Vi designer kundernes krav.
uddannelse og vedligeholdelsestjenester. Vi designer kundernes krav.
Vi er en lille virksomhed med omkring 27 ansatte i Sverige og Danmark, på kontoret i Hillerød er vi 5 personer til at få det hele til at fungere. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pension og mulighed for sundhedsforsikring.
Læs mere om os på www.brookhaven.dk